Vi skiftet som kjent forretningsfører til Boalliansen Forvaltning AS 1. juli 2020. Dermed har vi også utviklet nye og enda bedre hjemmesider. Her finner du nyttig informasjon, nytt fra ...
styret, kontaktinformasjon og mye annet relatert til vårt sameie. Beboere kan logge seg inn for å få informasjon fra det lukkede området. ALLE SOM ER REGISTRERT MED...
EGEN EPOST-ADRESSE HAR ONSDAG 19. AUGUST FÅTT EN EPOST FRA STYRET MED LINK FOR LOG-IN. NB! Du skal benytte selvvalgt passord, pass på å notere det på et trygt sted. ...
Det er viktig at styret til enhver tid har korrekt informasjon om alle beboere. Alle oppfordres til selv å oppdatere egen kontaktinformasjon under fanen "Min side" etter ...
at man har logget inn...
...
Styret skal prøve å gjøre et lite løft på boligsameiets hjemmesider, så langt det lar seg gjøre innenfor Boalliansens løsning. Dere vil derfor i ...
tiden framover kunne komme over innlegg hvor vi tester ut hva som er mulig, bildekvaliteter og utseende. Håper etterhvert at sidene kan brukes mer aktivt, og kunne informere om&...
nbsp; hva som skjer i sameiet og nabolaget, f.eks rutetider for buss, preppestatus skispor, åpningstider Grini Hjemmebakeri for å nevne noe. Vil også legge ut en oversikt over ...
alle leilighetstyper som finnes i sameiet. På vegne av Styret Berit Gunnes...
...
Vedlagt finner dere oversikt og planløsning over alle leilighetstyper i boligsameiet. Disse oversiktene vil også legges inn under valg Infosider - Nyttig Informasjon...
...
I forbindelse med å gjøre våre hjemmesider mer relevante, har jeg opprettet et eget valg under Inforsider hvor vi vil legge ut diverse informasjon som kan være av interesse.&...
nbsp; Så langt kan dere finne Busstider fra Fossum Terrasse Skiforeningens preppestatus av skiløyper Plantegning og informasjon om alle leilighetstyper i Fossum Terrasse ...
Link til infoside...
...
NB! Nyhetsartikkel er oppdatert - endret til at vi tar dugnad kun en ettermiddag Våren er her, og tiden inne for å klargjøre uteområder for sommeren. Vi håper de ...
fleste beboere i år har lyst & anledning til å bidra med å skape trivelige omgivelser her på Fossum Terrasse. Alle veier og områder med fast dekke blir ryddet f&...
oslash;r påske. Det blir også foretatt feiing med vann, av kjørebaner i garasjeanleggene. Tidspunkt for dugnaden er: Torsdag 21.april kl.17:30 - 19:30 Etter dugnaden...
er det hyggelig å samles ved "sekreteriatet" til kaffe og kake Det vil være fullgod dugnadsinnsats å stille med en kake som vi da kan nyte etter lang og god innsats. ...
Dugnadsgruppen stiller med kaffe og kopper :) Dugnadsgruppen v/Berit Gunnes...
...
Fra Altibox og Viken Fiber har vi mottatt følgende informasjon: Vi har dessverre ikke kommet til enighet med TV2 om en ny avtale innen fristen. Inntil denne er på plass, har vi ikke ...
rettigheter til å sende TV2s kanaler. Vi er lei oss for at dette rammer kundene, og vil gjøre det vi kan for å få kanalene på plass så raskt som mulig. ...
Med jevne mellomrom reforhandles avtalene med kanalene og strømmetjenestene vi tilbyr. Når vi går inn i slike forhandlinger har vi som mål å inngå en avtale som gj...
ør det enkelt å være tv-kunde, og som gir stor grad av fleksibilitet og valgfrihet til å se det du vil, når du vil. Vi ønsker at beboerne skal ha enkel tilgang ...
til sine favorittprogrammer, strømmetjenester og den beste sporten, enten de bruker tv-en i stua, ser på appen, er på hytta eller på farten. Inntil videre må beboerne...
som ikke klarer seg uten TV2, selv abonnere på TV2 Play og logge på via dekoder. Kompenasjon og informasjon Så lenge kanalene er borte vil vi tilby kompensasjon, som vi ...
håper vil hjelpe på beboernes tålmodighet. Alle boenheter får 50 ekstra poeng, som vil være tilgjengelig på beboernes Mine sider fra 1. april. Poengene kan benyttes...
til å velge inn HBO Max eller Viaplay - eller noe annet. Utvalget finner du på altibox.no/privat/tv/innholdsoversikt Beboere med oppgradert tv-abonnement får mulighet til å...
; aktivere en rabatt på 100 kroner hvis de ønsker det i stedet for ekstrapoeng. Rabatten vil bli trukket fra beboerens første mulige faktura etter at kunden har aktivert den p&...
aring; Mine sider. Kompensasjonen gjelder selvsagt bare beboere som har valgt tv fra oss. Beboere som bare har valgt eller abonnerer på internett vil ikke bli berørt. Hold deg ...
gjene oppdatert på forhandlingene på altibox.no/info Dersom du ønsker kontakt med oss ber vi deg kontakte kundeservice. Vennlig hilsen Altibox og Viken Fiber  ...
...
Tusen takk for fantastisk oppmøte og innsats i vårens dugnad. Her var det mer mannskap enn vi hadde redskap, og veldig mye nyttig arbeid ble utført. Så nå kan vi ...
nyte at det blir stadig grønnere og blomstene titter fram i ryddige omgivelser. Og vi må også rette en stor takk til de mange som stilte med bakst, slik at vi kunne runde av ...
kvelden med kaffe og kake i vakkert vårvær! Jammen har vi det fint her på Fossum Terrasse. Hilsen Dugnadsgjengen  ...
...
Her en liten stemningsrapport fra en flott og verdig start på 17.mai 2022, med flaggheising og god tale av Johan Kofstad - i strålende solskinn.. Vi setter uendelig stor pris p&...
aring; å kunne samles igjen! Ha en fortsatt fin 17.mai. Fra Styret PS, Vedlagt talen av Johan Kofstad...
...
Det er tid for årets peisservice. Her ser dere oversikt over dato når service finner sted i din blokk. Se oppslag i heisen med informasjon om tidspunkt for når de vil komme til ...
akkurat deres leilighet, samt andre instrukser. Adresse Dato Adresse Dato Basaltveien 30 31.05.22 Kalderaveien 2 15.06.22 ...
Basaltveien 31 31.05.22 Kalderaveien 3 10.06.22 Basaltveien 32 09.06.22 Kalderaveien 4 15.06.22 Basaltveien 33 09.06.22 Kalderaveien 5 15.06...
.22 Basaltveien 34 09.06.22 Kalderaveien 6 16.06.22 Basaltveien 35 14.06.22 Kalderaveien 7 15.06.22 Basaltveien 36 14.06.22 ...
Kalderaveien 8 16.06.22 Basaltveien 37 30.05.22 Kalderaveien 9 16.06.22 Basaltveien 38 14.06.22 Kalderaveien 10 28.06.22 Basaltveien 39...
30.05.22 Kalderaveien 11 16.06.22 Basaltveien 41 31.05.22 Kalderaveien 12 31.05.22 Basaltveien 43 01.06.22 Kalderaveien 13 28.06.22...
Basaltveien 45 01.06.22 Kalderaveien 15 13.06.22 Basaltveien 47 02.06.22 Kalderaveien 17 13.06.22 Basaltveien 49 02.06.22 ...
Kalderaveien 19 07.06.22 Basaltveien 51 14.06.22 Basaltveien 53 08.06.22  ...
...
Gode naboer, Nyhetsbrevene er et ledd i styrets ønske om å dele informasjon om vårt arbeid og minne om smått og stort som vi alle har interesse av og ansvar for. Denne ...
utgaven omhandler følgende tema: Årsmøte Nytt låssystem Elbillading Strømpris lading av elbil i 2021 Fellesutgifter 2022 Elgene på Fossum Terrasse...
Energipriser Peisservice Dugnadsgruppen Årsmøte og informasjonsmøte Det innkalles til årsmøte og informasjonsmøte i BFT tirsdag 7. juni i Eiksmarka...
kirke. Vi følger samme prosedyre som tidligere – det vil si: 1800-1845: Informasjonsmøte presentasjon av ny løsning for lading av el-biler på Fossum Terrasse, ...
se eget punkt senere i brevet. utplassering av hjertestartere på Fossum Terrasse. 1900-2100: Årsmøte med følgende agenda: Konstituering – husk &...
aring; benytte fullmakten din om du selv ikke kan møte! Styrets årsrapport 2021. Sameiets økonomi – regnskap 2021. Innkomne forslag – styret har ikke mottatt noen...
innkomne forslag. Godtgjørelse til styret. Valg. Årsmøtedokumenter vil bli distribuert fysisk og digitalt i forkant av årsmøte. Nytt låssystem Nytt...
låssystem er montert og tatt i bruk. Vi avventer fortsatt utskiftning av låsesylindere i inngangsdørene. Det skulle vært utført etter påske, men vi har valgt &...
aring; utsette dette for å være sikker på at alle er fortrolige med det nye systemet. Ny dato er ii skrivende stund ikke klar, men vil bli varslet i god tid. Elbillading Med ...
utgangspunkt i sameiets forpliktelse til å tilrettelegge for elbillading for alle seksjonseiere, har styret gjennomført en grundig prosess for å undersøke ulike alternative l...
øsninger. Systemet vi har er bygget for en annen tid, og har sine tekniske, bygningsmessige, sikkerhetsmessige og forvaltningsmessige begrensninger. Vi har sett på teknologi, eie- og ...
forvaltningsmodell, fleksibilitet og pris. Pris er viktig på to måter – for det første har vi søkt etter løsninger som innebærer et rimelig bytte av ...
ladeboks og bruk av eksisterende infrastruktur der det er mulig. For det annet ønsker vi et godt og fleksibelt tilbud til de som skal kjøpe eller leie ladeboks. Til slutt ønsker ...
vi en ladeboks som gir den enkelte mulighet få å lade når strømmen er billigst, og som er forvaltet av en profesjonell aktør. Det vil redusere risiko for feil på ...
anlegget og samtidig forenkle administrasjonen av systemet. Dagens anlegg har blitt til ved at en og en har kjøpt ladeboks når de byttet til el- eller hybrid bil. Det er ikke et...
system som kan forvaltes helhetlig, eller som kan bidra med andre tjenester annet enn lading av den enkelte bil. Sikkerhetsmessig har vi nådd grensen for å montere flere ladestasjoner ...
flere steder. Det er derfor ikke et alternativ å fortsette å bygge videre på det vi har. Det vil ikke gi mulighet for alle å lade når de ønsker det. Det finnes...
i dag flere alternativer som er mer fleksible for forbrukeren, og som sikrer at alle får strøm gjennom dynamisk styring av elbil-ladingen. I tillegg finnes det løsninger som &...
aring;pner for egen styring av tidspunkt for lading. Moderne systemer ivaretar også månedlig avregning og fakturering av strømforbruk for den enkelte. I tillegg overvåkes ...
ladesystemet døgnkontinuerlig, feil rettes og sikker drift ivaretas profesjonelt. For å møte eksisterende og fremtidige behov for å lade el-biler for alle, m&...
aring; vi derfor etablere et nytt, moderne og helhetlig forvaltet ladesystem. Vi har innhentet råd fra Elbilforeningen, Huseiernes landsforbund, og Energi Norge. Etter innledende ...
undersøkelser og innhentede råd, ble det utarbeidet en tilbudsforespørsel som tok utgangspunkt i en åpen spesifikasjon. Forespørselen ble sendt til 12 ulike aktø...
;rer. Sameiet mottok tilbud fra 8 leverandører som representerer ulike leveransemodeller og ladebokser. Leveransemodellene kan i stort deles i to ulike kategorier: ren ...
elektromontasje, som formidler bokser og tjenester, men hvor BFT har ansvar for installasjon av all infrastruktur, drift, støtte og fakturaløsning. totalleverandør med ...
totalansvar for installasjon av all infrastruktur, inkludert ladebokser, drift, support og faktureringsløsning. I tillegg har vi mottatt tilbud på løsninger som gir BFT valget ...
mellom å enten eie eller leie ladeanlegget. Styret har evaluert tilbudene, gjennomført avklaringsmøter og forhandlinger. Sentrale evalueringskriterier gjennom ...
prosessen har vært at investeringen skal sikre en helhetlig og forvaltet løsning som er regningssvarende, innebærer minst mulig koordinering for BFT, samt gir en driftssikkerhet med...
24 timers støtte for både beboerne og sameiet. Funksjonalitet og teknisk løsning som sikrer kapasitet og skalerbarhet har også blitt hensyntatt. Når det gjelder ...
kostnadselementet, vurderes investering, byttekostnad/gjenbruk, samt driftskostnader. I forbindelse med vurdering av driftskostnader, har styret også vurdert fleksibilitet i de ulike lø...
sninger i forhold til hvordan beboerne selv kan styre egen lading. Det er per i dag installert 199 ladebokser i sameiet. Det er en investering som har kostet den enkelte i stø...
rrelsesorden 20 – 22 000 kroner, avhengig av når boksen ble kjøpt og installert. Som skissert over, tas det sikte på å inngå kontrakt med en leverandør...
som også legger til rette for gjenbruk av det som allerede er investert der det er mulig. Det gjelder ikke ladeboksen. Kostnadene som følger med prosjektet dekkes gjennom innbetaling...
fra den enkelte sameier, gjennom opptak av lån eller ved å leie anlegget av en operatør. Anlegget vil ha en avskrivingstid på 30-40 år. Styret anbefaler derfor å ...
eie fremfor å leie anlegget. Den enkelte seksjon vil få en generell verdiøkning på grunn av dette tiltaket, og en innbetalingen må derfor betraktes som en investering.&...
nbsp; Styret vil i de kommende dagene gjennomføre referansesjekker og de siste avklaringer med tilbyderne. Kontrakt planlegges signert i uke 22. Ytterligere informasjon om valgt l&...
oslash;sning, samt prosjektplan for bygging og implementering, vil bli gitt på informasjonsmøtet 7. juni. Strømpris lading av elbil 2021 Strømforbruket for lading...
av elbil i 2021 er nå avlest. Forbruket vil bli fakturert den enkelte bruker. Prisen sameiere skal betale er kr 1,47 pr kwH. Pris ved forrige avlesning var kr 0,97. Faktura ble sendt ut ...
sammen med gassavregningen i begynnelsen av mai. Fellesutgifter 2022: Fellesutgiftene vil økte med 4,5 prosent fra og med mai og ikke april som tidligere varslet. Utsettelsen skyldes...
feil hos forretningsfører. Betaling for gass og lading av el-biler: Betaling for gass og el-bil lading ble sendt ut i begynnelsen av mai sterkt forsinket. Forsinkelsen skyldes interne ...
forhold hos forretningsfører. Regningen ble ikke sendt ut med et grunnlag slik at den enkelte kunne kontrollere forbruk mot sum. Styret beklager sterkt dette. Vi har holdt åpent en dag ...
for å gi den enkelte mulighet for å få informasjon om fakturagrunnlaget. Energipriser Pris på strøm og gass opptar mange, også oss i styret. Å reforhandle ...
en strømavtale når strømprisen er høy er sjelden lurt. Vi fortsetter derfor med samme avtale, men følger selvsagt med på utviklingen. Peisservice Sameiet har ...
de siste årene hatt serviceavtale med Otechos Services AS på gasspeisene våre, men de har dessverre besluttet å avslutte sitt engasjement ifm. gass‐service og ...
vedlikehold. Årsaken er bl.a at disse tjenestene ikke lenger faller inn under deres kjernevirksomhet. Det er gjort en avtale med RSM Gas Services AS om overtakelse av deres kundeportef&...
oslash;lje. Sameiet har fra 01.mars avtale med RSM på service av vårt gassanlegg med peiser. Er det nødvendig med fagmessig vurdering og reparasjon, utenom årlig service, kan...
RSM kontaktes på 99 22 55 00, eller mail rsm@rsm.no. Slik feilsøking og reparasjon betales av beboer/seksjonseier selv. Vår vaktmester fra Grønt og Hvitt ...
Eiendomsservice, Eivind Fæhn, kan også i mange tilfeller være behjelpelig med gasspeisen. Kontakt gjerne Eivind på 482 31 043 for å høre om han kan hjelpe. For &...
oslash;vrig vises til kapitelet Gasspeis i Håndboken.  ...
...
Kjære naboer Som informert i egen SMS vil arbeidet med nytt ladeanlegg starte mandag 14.november. De starter i Kalderaveien 17 og 19, og videre framdriftsplan vil bli sendt ut samt slå...
tt opp i heisene. Ladegruppen svarer gjerne på spørsmål, og kan møtes i Styrerommet i B31 Mandag 31.oktober kl.19-21 Mandag 7.november kl.19-21...
Hilsen Styret i Fossum Terrasse  ...
...
Kjære naboer på Fossum Terrasse. Periode for montering Montering av nytt ladeanlegg starter som tidligere annonsert opp 14.november innerst i Kalderaveien. Montasjen vil bli delt opp i...
definerte områder, som vil bli idriftssatt etter hvert som montasjen er ferdig. Foreløpig framdrift sier at anlegget i Kalderaveien er ferdig montert ca. medio desember. Planlagt ...
oppstart i nedre plan i Basaltveien er satt til 12.desember, og det startes innerst ved B53. Ferdigstillelse for nedre plan er foreløpig satt til slutten av januar -23. Til slutt monteres nytt ...
ladeanlegg i øvre plan av Basaltveien, med ferdigstillelse medio februar. Det må påregnes noe støyende arbeider (borring) i hele anleggsperioden. Detaljert framdrift ...
vil du finne ved oppslag i heisene og i postkasser. Plassering av ladeboks På den enkelte P-plass vil ladeboks monteres etter det som er mest praktisk og effektivt med hensyn på den ...
elektriske installasjonen. Hver enkelt kan ikke bestemme hvor ladeboksen skal plasseres på sin P-plass. Tidligere er det informert om at på de plassene DEFA-lader er montert i dag, vil ...
det bli montert en ny lader, type Easee, uten kostnad. DEFA-laderen blir demontert og satt igjen på P-plassen. Denne MÅ fjernes av beboer. Ladeabonnement For å aktivere ...
ladeabonnement og kunne få ladet MÅ man bestille abonnement ved å gå inn på hjemmesiden til Elaway. Nettadresse www.elaway.io/no Det er ikke mulig å ...
bestille ladeabonnement før ladeboksen fysisk er montert, da det må registreres serienummer på boksen. De som IKKE har montert DEFA ladeboks vil få montert en bakplate m/...
deksel på sin P-plass. Ønsker man å bestille ladeboks til sin P-plass gjøres dette ved å gå inn på hjemmesiden til Elaway. Nettadressen er www.elaway....
io/no. Dette kan dere gjøre allerede nå, og ladeboksen blir montert av elektriker som leverer anlegget. Se vedlagte fil "Hvordan bestille ladestasjon" beskriver gangen ...
i bestillingen. På denne siden vil også alle priser fremkomme. Har dere fortsatt spørsmål, så er Ladegruppen tilgjengelig på styrerommet v/innkjøring ...
til gjesteparkeringen MANDAG 7.november mellom kl.19.00 - 21.00. Eller send en mail til driftsleder@fossumterrasse.no. Mvh Ladegruppen...
...
Til infomasjon finner dere annonsert parkeringsplasser som kan leies under Infosider 4.Oppslagstavlen Der kan dere til enhver tid se hva som er ledig, hvor plassen ligger, hva den...
koster per måned og kontaktinformasjon.  ...
...
Kjære naboer. Dette nyhetsbrevet inneholder informasjon om gasspriser og avregning for siste rapporteringsperiode. I tillegg inneholder brevet informasjon om ladeprosjektet og OBOS. ...
Gasspris og gassavregning Styret har arbeidet med gasspris og gassavregning siden mottak av faktura for felleskostnader for desember. Vi er heller ikke fornøyet med uklarhet og usikkerhet ...
rundt denne delen av felleskostnadene, og har i samarbeid med forretningsfører forsøkt å rydde opp i uklarhetene. Det har vi dessverre bare delvis lykkes med. Gasspris til ...
beboere er gjennomsnitt av den prisen sameiet har betalt for gass levert i rapporteringsperioden. Rapporteringsperioden er normalt ett år fra mai/juni til mai/juni året etter. ...
Rapporteringsperioden for siste gassregning var november 2021 til juni 2022. Perioden ble endret på grunn av at vi byttet service-leverandør. I denne perioden har BFT kjø...
pt 108 686 kilo gass og betalt kr.1 480 712 for dette inkludert alle avgifter. Gjennomsnittspris pr kilo gass blir da kr.13,63. En kubikkmeter (flyktig) gass tilsvarer to kilo ...
flytende gass. Prisen pr kubikkmeter gass slik vi mottar den gjennom gassmåler til peisen blir da kr.27,25. Gassforbruk registreres på den enkelte beboers gassmåler, og avlesning...
foretas av personen som utfører service på gass-peisen. Måleren viser antall kubikkmeter forbrukt gass. Avlesning av gassmåler ble i år gjort i forbindelse med ...
service på gass-peisen i juni. Registrert forbruk ble rapportert til driftsleder. Ny avlesning ble sammenholdt med forrige avlesning. Differansen viser siste periodes forbruk. Forbruket ble ...
rapportert fra driftsleder til forretningsfører for fakturering i september i år. Gjennomsnittspris pr kubikkmeter gass multipliseres med antallet forbrukte kubikkmeter gass. Fra ...
denne summen trekkes kr.1 600 som tilsvarer hver seksjons a-konto innbetaling for rapporteringsperioden (200 kr x 8 måneder). Det beløpet som da fremkommer er beløpet man ...
skylder, eller har til gode. Boalliansen hadde lagt gassregningen inn som en del av felleskostnadene for desember -22. Forbruket var basert på det som var innrapportert, men ...
perioden ble i fakturaen beskrevet frem til og med oktober-22. Dette er feil, og riktig periode er som beskrevet over, altså fra november -21 til og med juni -22. Periodens lengde fikk betydning...
på a-kontobeløpet som ble beregnet til kr.2 400 og ikke kr.1 600 som det skulle ha vært. I fakturaen hadde Boalliansen også benyttet en gjennomsnittspris p&...
aring; kr.29,75 pr kubikkmeter gass. Riktig pris skal være kr. 27,25 pr kubikkmeter gass. Boalliansen har pr telefon 23. desember informert styreleder om at det dessverre ikke var mulig &...
aring; få frem sammenstillingen av forbruk og pris på fakturaen. Grunnlaget fremkommer, så det er mulig å regne seg frem til dette selv. Om dere har ytterligere spø...
rsmål knyttet til beregningsgrunnlaget og/eller pris kan dere ta kontakt med styret. Vi beklager selvfølgelig ulemper og usikkerhet gassavregningen har medført, men vi kunne ...
ikke unnlate å korrigere de feil vi oppdaget på de fakturaer Boalliansen hadde sendt ut. Vi arbeider fortsatt med Boalliansen for å rette fakturafeil. Ladeprosjektet Arbeidet ...
med å etablere et nytt system for lading av el-biler går fremover med små forsinkelser i forhold til opprinnelig plan. To gjesteladere er montert, og informasjon om dette er sendt ut...
. Mer informasjon vil komme etter hvert som anleggene ferdigstilles. Det vil også bli arrangert nye møter med ladegruppen. Info om tid og sted vil bli sendt på sms eller e-post. &...
nbsp; OBOS sendte ut følgende melding på Vibbo 20. desember: Ved en inkurie er det sendt ut feil felleskostnader for januar 2023. Vennligst se bort fra fakturaen dere allerede har ...
mottatt. Dersom du har mottatt kravet i din nettbank, kan du avvise kravet. Vi vil sende deg en ny faktura for felleskostnader i løpet av kort tid. Vi beklager feilen! Har du spørsm&...
aring;l, vennligst ta kontakt med oss på tlf. 22 86 55 00 eller oef@obos.no Ny forretningsfører fra 1. januar OBOS Eiendomsforvaltning er som tidligere nevnt i flere sammenhenger ...
engasjert som forretningsfører for Fossum Terrasse Boligsameie fra og med 01.01.2023. Her kommer viktig informasjon fra vår nye forretningsfører: Med ø...
nske om en fin romjulstid og et godt nytt år! Styret Viktig info fra OBOS: Litt om OBOS Eiendomsforvaltning AS OBOS Eiendomsforvaltning AS tilbyr forretningsførsel til ...
borettslag, sameier og boligaksjeselskaper. Våre tjenester inkluderer bl.a. regnskapsførsel, økonomistyring, innkreving av felleskostnader, leilighetsoverdragelser, innsending av ...
tredjepartsopplysninger (ligningsoppgaver) med mer. Styret er vår oppdragsgiver. Innbetaling av felleskostnadene Fakturaer for felleskostnader er nå i produksjon og vil bli sendt...
i løpet av kort tid. Du må selv avslutte eventuelle faste trekk av felleskostnader fra januar til tidligere forretningsfører, Boalliansen, i din nettbank. Fakturaen ...
for felleskostnader inneholder følgende poster: Felleskostnader A konto gass Peisservice Heiskostnader Innbrudds- og vannalarm (gjelder ikke alle) TV/bredbånd ...
Parkeringsleie (gjelder ikke alle) Forfallsdatoen er fremdeles den 20. i hver måned. Den første fakturaen får du tilsendt pr. e-post, eller som eFaktura rett i ...
nettbanken dersom du har gitt ditt samtykke. Dersom du har fjernet eller ikke gitt samtykke til digital kommunikasjon, se nedenfor, får du første faktura i ordinær post. &...
nbsp; For å unngå fakturagebyr anbefaler vi avtale om eFaktura eller AvtaleGiro, det bestiller du selv i din nettbank når du får den første fakturaen. Vibbo, ...
alt om der du bor Fra 01.01.2023 kan du logge inn på Vibbo.no. Du logger deg på ved bruk av ditt mobilnummer. På Vibbo.no finner du oversikt over ditt ...
boforhold, felleskostnader, legge inn leietaker, medboer eller pårørende og annen nyttig informasjon. I tillegg er det en enkelt kanal for å kommunisere med styret. Registrering...
av leietakere I forbindelse med utleie plikter seksjonseier å holde seg oppdatert og informere leietaker om relevant informasjon fra styret fortløpende i tillegg til husordensregler og ...
sameiet vedtekter. Du legger til leietaker, medboer eller pårørende tilgang til Vibbo, via Min bolig i menyen øverst til høyre. Her fyller du inn informasjon som fornavn, ...
etternavn og mobilnummer til leietaker, medboer eller pårørende. Det går ut en invitasjon til vedkommende på SMS med oppfordring om å fullføre registreringen med...
e-postadresse. Beboeren som er lagt til må godkjenne forespørselen på Vibbo. Digital kommunikasjon Kommunikasjon med styret og OBOS Eiendomsforvaltning AS skjer digitalt...
. Du kan fjerne samtykke til digital kommunikasjon på Vibbo.no under «min profil» om du ønsker at informasjon skal sendes i ordinær post. &...
nbsp; &...
nbsp; &...
nbsp; Kontaktinformasjon Hvis du har annen ...
postadresse enn boligens adresse, kan du melde dette tiloef@obos.no E-postadresse og mobilnummer meldes til samme e-post. Vibbo.no kan også brukes for å ajourholde e-post og ...
mobilnummer etter oppstartsdato, og til å registrere eventuell leietager. Har du spørsmål, ta kontakt med sameiets rådgiver/prosjektleder eller prosjektkoordinator p&...
aring; telefon 22 86 55 00. Vi ser fram til et godt samarbeid. Med vennlig hilsen OBOS Eiendomsforvaltning AS  ...
...
Til info så vil ikke våre hjemmesider lenger bli vedlikeholdt, etter at vi skiftet forretningsfører til OBOS per 1.januar 2023. For oppdatert informasjon om vårt sameie g&...
aring; til https://vibbo.no/fossum-terrasse...
...